neljapäev, jaanuar 28

Liz Durrett

see pidi mingi 4 aastat tagasi olema, kui avastasin Liz Durreti ja ta sai mu lemmikuks. tööl ja kodus oli Pandoras eraldi "Liz Durret" station. kasvatasin seda jaama vaikselt nii, et killisin vähegi kommertsi maiku sissesokutatud lugusid ja jagasin ülesse pöidlaid sellistele bardide laadis tegijatele. väga hea jaama kasvatasin. siis ühel päeval teatas Pandora, et nad ikka usa piires leviks mõeldud ja et ma nagu ei ole tegelikult sealt (leiutasin ennast sinna lihtsalt nii, et leidsin usa suvalise postiindeksi ja märkisin ennast seal piirkonnas olevaks) ja nii lõppes see lugu.
kaua olin seda jaama kasvatanud, kahju.

kui Durretti esimesi lugusid kuulsin, siis olin algul segaduses, et pagan, ta laulab ju mööda...
siis aga hakkas see nootidel libisemine ja kooris lahkukõlade sisselaulmine pagana imponeerima.
isikupära.

uurisin ta kohta, siis polnud veel eriti midagi.
kaks tähenduslikku kildu jäi meelde:
et miks ta niimoodi veidi nagu sosinal laulab? - teismelisena öösel harjutas oma laulmist, tahtnud teisi üles ajada.
teine väga imponeeriv oli see, et ta lindistas oma esimese plaadi lood kuskil teismelise ea lõpus oma onu (kes suht tuntud laulja Vic Chesnutt) stuudios. ligi kümme aastat seisis see materjal.
arvan, et nagu tüdrukute puhul ikka - maailm sai ta kätte.
ja ta kahtles endas.
ja siis siiski otsustas selle plaadi välja anda... ja siis läks tema lugu edasi.
mulle meeldib see teema -- endas kahtlemine.
ja veel rohkem meeldib see, kui keegi suudab sellest üle saada ja endasse uskuma hakata.

nüüd siis meenus ta ja näed viimase plaadi asju polnudki kuulnud. panen siia ilusa loo:



nagual Juan Matus ütles, et kurbusel on eraldi emanatsioonikimbud kõiksuses.
kui ma tahan selles meeleolus olla, siis kuulan Durrettit.

üks varasemaid lugusid:



pildid pole temast, aga laul ise on hea kvaliteediga:



Crazy. lummav esitus. tema olemine. ja: hea mõelda, et inimene teeb seda mitte raha ja kuulsuse pärast, vaid just selleks - et laulda.



ei leidnud Huski stuudiovarianti, aga see soolo asi on ka ilus:



You'll Never Walk Alone



[Cat Power oli ka mul Durretti jaamas]

Kommentaare ei ole: